Owner Post Them Follow Dash



HadaAris' Life Story
HadaAris;
" quality="high" wmode="transparent" width="200" height="10" name="billy" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



The Queen


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Enjoy reading seekers

Short Bio

⊰Shuhada Aris⊱
Seeking for a better future. TwoZero. nobody knows about my story and what i have been through. try to get in my shoes and iam sure you can't even imagine how iam still survive until now ! NUR SHUHADA BINTI ABDUL ARIS. Hafidz's ♥


♥My Everything♥


Abdul Aris' Family


2016

hai semua. apa khabar? sihat? hahaha. dah lama aku tk update blog kan kan? now, update blog kt fone je. malas nk bukak laptop. hehe. skang zaman teknologi. fone pun makin canggih. download je blogger app kt fone. senang sikit nk update-2. 😂 

since kita dh masuk 2016. so, citer pasal 2016 je la. hahaha. nk cter semua kng panjang plak entry ni kang. okeyh. 2016 ni aku dh dpt kputusan STPM. hahaha. tk yah laa tnye dpt brape. ckup laa tawu aku dpt pointer ckup-2 makan je. 😭. okeyhhh. this year iam still with Muhamad Hafidz bin Zahir Qasmi. even relay complicated. tpi we still stick to each other. masuk tahun ni dh 4 tahun 2 bulan dh relay kitorang. hahaha. lama? Alhamdulillah. semoga kekal ke jinjang pelamin. dh dpt result ni aku tk tawu la nk apply mana untk smbung blajar. rasa mcm tk layak nk smbung blajar. 😂 but, rezeki kita mana tawu kan? apply je laa. mana tawu dpt ke. 

okeyh. tanggal 26.11.2015. aku dpt anak buah baru. anak kaklong yg kedua. tu haa gambarnye. comel bukan? hahaha


nama dia Afriee Izz Fayyadh. so, 24/2 hri tu kaklong aku dh start keje. so, skang ni aku laa jadi babysitter kepada budak dodobot ni. pagi je laa jaga dye. sbb tngah hari aku kena masuk kedai. so, tngah hari mak aku yg jaga dye. hahaha. kecik-2 pun dh comel dye ni. tk sabar nk tgok dye membesar mcm abg dye so Rayyan tu. umur dh dua tahun lebih. tapi petah giler bercakap. asyik membebel je. hahaha. 

so, tu je laa permulaan 2016 aku. well. tibe-2 rasa nk update blog. tu yg type entry pepagi buta ni haa. hahaha. okeyh laa. tu je nk cerita. mornight 💤