Owner Post Them Follow Dash



HadaAris' Life Story
HadaAris;
" quality="high" wmode="transparent" width="200" height="10" name="billy" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



The Queen


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Enjoy reading seekers

Short Bio

⊰Shuhada Aris⊱
Seeking for a better future. TwoZero. nobody knows about my story and what i have been through. try to get in my shoes and iam sure you can't even imagine how iam still survive until now ! NUR SHUHADA BINTI ABDUL ARIS. Hafidz's ♥


♥My Everything♥


Abdul Aris' Family


twice in a lifetime :)

hey uolls. fuhh, aku rasa dh terlalu lama aku tk update entry baru yedokk? busy? tak laa. mne ada busy. skang dh nk habis bulan 1. aku masih ada lagi sbulan before result SPM kluar. yeah! aku budak lepasan SPM. skang, semua member aku manjang keje nk carik duit. aku? kdg kdg mlepak kt rumah. bila rasa nk masuk kedai. aku masuk la. but pagi aku busy. why? jaga anak buah aku laaa. yuppp. aku dh jadi maksu. anak buah aku lelaki. lahir pada 14.10.2013. kau maen giler bulan dye lahir sama dgn aku? hahahaha. :)


Afriee Izz Rayyan :)
tue laa anak buah aku. Afriee Izz Rayyan. hahaha. omeyy mcm aku kan? tawu tue. hahaha. aku rasa aku dh menyimpang dri cter sbenar yg aku nk cter. hahaha. saja nk tnjuk anak buah aku yg comey lotey tue. hahaha. jgn la jealous. :) okeyh. now aku nk cter the true story ok?

msti korang tertanya tanya. apa mksud tajuk aku? 'twice in a lifetime' okeyh. actually, pda 5.12.2013. aku getback balik dgn ex aku. and pde 13.1.2014. aku break balik dgn dye. hahaha. klakar kan? Alhamdulillah. aku tk de la mroyan bagai org gler masa second time break nie. mcm dh biasa. tpi kecewa mmg ada. but pedulik kan. susah nk prcaya dye skang dah. bnyk sgt bnda dye tipu aku. punca ktorng break. dye ckp mak eah tk restu. mcm ayat clishe aku dgar. time masa blajar kt skolah mnengah. tk de plak mak dye tk restu restu bagai. now, bru la ckp tk restu semua. but, dye tk nak aku ckp kat mak aku. and aku pn malas nk ckp. kang aku yg kna balik dgn mak aku. hahaha. so let it be as a secret. :)

dgar cter, lpas break dye rapat dgn cousin dye. aku ckp kt korang laa. cousin dye mmg social gler. minah kl. ofcoz laaa. dan dan. dye pn ikot jejak cousin eah. sehati sejiwa la gamaknya. hahaha. korang tawu ganja? haa, cousin dye isap natang tue. tk lama lpas tue. dye pn isap jugak. sweet laa isap sesama. pikir aku bodoh agak eah. kata dye dgn cousin dye tk de pape. tpi aku tawu. ada something antara dyorng. aku pn dh tak amik port. carik laki laen lagi bagus. but, aku still in single mood. just layan je mana mana laki yg dtg. semua aku anggap kawan. untk couple jauh skali. hahaha. tue je la aku nk cter. moral of the story, dont give your ex a second chance because you will know the ending. either its worst than before or not. thats all. untk prempuan kt luar sana. think twice before you give your ex a second chance. :) bye !