Owner Post Them Follow Dash



HadaAris' Life Story
HadaAris;
" quality="high" wmode="transparent" width="200" height="10" name="billy" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



The Queen


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Enjoy reading seekers

Short Bio

⊰Shuhada Aris⊱
Seeking for a better future. TwoZero. nobody knows about my story and what i have been through. try to get in my shoes and iam sure you can't even imagine how iam still survive until now ! NUR SHUHADA BINTI ABDUL ARIS. Hafidz's ♥


♥My Everything♥


Abdul Aris' Family


How i start my June

Assalamualaikum guyss. well, today dh 7 hari umat Islam berpuasa right? Salam Ramadhan semua. well, this month aku depress sikit. the way i start my june so suck babe. haih... nak menyesal, mengeluh pun tk guna kan. so, what was happening actually?

tepat 1 June 2016 pada hari rabu. well, routine harian aku mcm biasa la. pagi jaga anak buah aku and tngah hari masuk kedai. so, my luck was not so lucky that day. mybe salah sendiri jugak rasanye. selalu jaga kedai aku akan bukak laptop and layan movie. and aku letak fone disebalik lappy but yet still terhalang dengan all the candy balang-2 kt atas meja counter tu. well, never expected yg fone aku akan hilang that day. mybe aku cuai la kan, sebab letak fone tu mcm exposed sgt. sbb in my mind org tk kn perasan sbb fone tu terlindung sgt. and kalau nak seluk and amik cam susah sikit. in my thought la tapi. aku tak sedar bila fone aku hilang, but aku perasan fone dh tk de bila aku kemas-2 nak balik rumah. that time aku nnotice fone dh tk de atas meja. serious dohh, pukimak mana tah yang curik. haihhh

aku gelabah nak mati. mcm kucing mencarik anak yg hilang. mmg time tu ngamuk habis laa. aku call number aku, its ringing. second time call, ada org reject. mcm sial. third time call kimak tu dh off fone aku. silap aku sbb aku call fone tu. sebab aku pakai iPhone 6. so, boleh trace pakai find my iphone. tpi silapnye aku call dlu fone tu. bila trace, device is offline. sbb dye tk on fone tu. bila aku pegi celcom centre nak amik balik number fone yg hilang tu. text yg aku hntar ke number aku masa fone tu hilang bru aku dpt. means, kimak tu mmg tk bukak fone aku. ataupun dye dh buang simcard aku. Wallahualam laa kan. so, this rabu genap 2 weeks fone aku hilang. but, aku still akan carik fone tu. akan selalu tengok apps find my iphone tu. and this friday aku beli fone baru. alhamdulillah ayah aku murah hati nak tolong dahulukan duit dye dlu. 

after this, mmg aku jaga laa fone betul-2. sekali lepas pandang mmg lesap la cerita dye. bnda ni akan aku ingat as pengajaran. sayang doh kat iphone aku tu. bnyak gmbr. last-2 hilang cam tu je. haihh. sabar je la. dugaan nak menyambut Ramadhan. Nur Shuhada kuat utk hadapinya.

so, thats all je laa. sgt suck laa how i start my June this year. even kes iphone hilang ni aku dh report kt police, yet police pun menghrapkan kt apps find my iphone tu. haihh. tawakal je laa if dpt jmpe balik fone tu. harap sgt dpt jumpa balik. 

okeyhla, thats all from me.